Dizajn rozgości się w telewizji pełną gębą. 20 września na polskim rynku zadebiutuje bowiem Domo, czyli pierwszy polski kanał tematyczny przedstawiający – jak mówią twórcy - inspiracje dla domu i ogrodu.
W momencie swojego startu Domo dostępny będzie na platformie cyfrowej Cyfra+ w pakiecie podstawowym i w wybranych sieciach kablowych ( w końcu producentem i nadawcą kanału jest spółka Canal+ Cyfrowy). Program będzie nadawany między 7.00 a 1.00 w nocy.
- W ramówce Domo znajdą się programy, którymi chcemy zainteresować szerokie grono widzów. Od serii poradnikowych, przez reality po filmy dokumentalne. Będziemy pokazywać metamorfozy wnętrzarskie, piękne ogrody, niezwykłą architekturę, radzić, jak uniknąć katastrof remontowych. Podpowiemy, jak sprzedać mieszkanie bądź dom za maksymalną cenę, jak pielęgnować zieleń i jak dbać o środowisko naturalne - ujawnia Małgorzata Seck, dyrektor zarządzająca Domo.
Autorem nazwy i logotypu stacji jest agencja Mamastudio, odpowiedzialna także za kreację kampanii wprowadzającej Domo na rynek. Grupa docelowa stacji to kobiety i mężczyźni 20+.
Znaczącą część ramówki Domo stanowić będą licencjonowane programy m.in. z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Australii i Francji. Domo pokaże także polskie produkcje, m.in. cotygodniowy magazyn o ludziach, których pasją jest urządzanie wnętrz i aranżacja ogrodów, czy program poradnikowy kierowany do majsterkowiczów amatorów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz