Zakończyła się pierwsza edycja plebiscytu: Słownik architektury. Produkt roku ogłoszonego przez redakcję e-kwartalnika „Krytyka architektury" wraz z grupą portali internetowych „Sztuka Architektury".
Zwycięzcą został concret skin - wzmocniona włóknem szklanym płyta betonowa, która umożliwia tworzenie smukłych konstrukcji wytrzymujących duże obciążenia. Poprzez uniwersalne możliwości stosowania na ścianie, podłodze oraz na suficie płyta betonowa concret skin otwiera zupełnie nowe możliwości kształtowania przestrzeni architektonicznej oraz efektu przenikania się różnych jej płaszczyzn.
5 laureatów pierwszej edycji plebiscytu Słownik architektury. Produkt roku to oprócz concret skin: kasety elewacyjne Liberta Cor-ten firmy Ruukki Polska (2 miejsce), fotel Woodi firmy Sitag Formy Siedzenia (3 miejsce), Okno Varion 4 firmy Internorm Polska (4 miejsce) oraz Mirror Image by Ad Notam firmy Ad Notam Polska (5 miejsce).
Cały artykuł Słownik architektury. Produkt roku
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz