piątek, 26 czerwca 2009

Design dla domu w internecie

Twórca ekskluzywnej serii osprzętu – Schneider Electric rozpoczął pod koniec maja 2009 kampanię internetową Design dla domu – Wybierz produkt dla swojego wnętrza.
Na stronie internetowej www.designdladomu.pl zaprezentowany został szeroki asortyment produktów w - uwzględniając potrzeby wymagających konsumentów.


Internauci zainteresowani osprzętem Unica Plus, Unica Top i System M mogą zapoznać się z krótka informacją na temat produktu oraz pobawić się w wirtualne „przymiarki”, bowiem to dzięki nim można, bez konieczności wychodzenia z domu, sprawdzić, czy dany włącznik światła będzie komponował się lepiej z błękitem lodowym czy oliwkową zielenią.



Aplikacja została podzielona na pięć kroków, by w najbardziej precyzyjny sposób wizualizować to, czego oczekują klienci. Umożliwiony jest wybór pomieszczenia, w którym zainteresowany chciałby widzieć wskazany osprzęt. Możemy też dobrać kolor podłogi i ściany – wszystko w oparciu o wizualizację dowolnego produktu Schneider Electric.

Strona internetowa wraz z selektorem doboru produktów została przygotowana przez Omnitan Studio.

Udało nam się połączyć szeroki asortyment produktów z możliwością szybkiego ich doboru. Dzięki temu rozwiązaniu możemy wyjść naprzeciw nawet najbardziej wymagającej grupie konsumentów - tłumaczy Kamil Erdman, Marketing Manager ISC Business Schneider Electric - Oszczędzamy czas konsumenta, prezentując całą gamę naszych możliwości.

Brak komentarzy: